miercuri, 1 iunie 2011

1 iunie...

Azi  e una din zilele in care melancolia isi face aparitia in sufletul meu...e ziua in care imi amintesc de copilarie....de tata si de momentele petrecute cu el...care au fost cele mai frumoase momente din viata mea...si mereu vor ramane acolo in inima mea...e ziua in care tata imi zicea cu drag:"la multi ani,draga mea"...1 iunie era in copilarie ziua in care asteptam cu drag si cu inocenta parintii de la servici sa vad ce cadouri primesc...:D....:)


Pentru  toti ce -i care mai au viu in ei sufletul de copil...aceasta frumoasa melodie a dnului.Nicu Alifantis.

 LA MULTI ANI!!

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere