marți, 31 mai 2011

la multi ani,gaby!

Azi e ziua ta,Gaby...si pentru ca desi imi esti verisoara...esti mai mult pt mine...ca o sora mai mica...iti doresc tot binele din lume...sa cresti mare si sanatoasa,sa te bucuri de cele 16 primaveri pe care le inplinesti astazi....si iti multumesc pentru ca existi...desi uneori ne mai si certam(e rostul meu ca o sora mai mare sa te tachinez si sa te cert cand consider ca gresesti:D) ,tu esti una dintre persoanele care ma asculta atunci cand sunt trista,care nu-mi da sfaturi,nu ma critica....doar ma asculta si imi mangaie paru ca unui copil ....iti multumesc ca atunci cand plang tu imi stergi lacrimile,atunci cand rad razi cu mine...iti multumesc ca atunci cand sunt rautacioasa...nu te superi pe mine mai mult de 3 secunde...iti multumesc ca esti ca o sora mai mica...sora pe care nu mi-a fost dat sa o am biologic...si pe care mi-am dorit-o(mereu mi-am dorit frati sau surori)...dar pe care am dobandit-o:D...te iubesc pitipoanca mea mica>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu