sâmbătă, 5 martie 2011

timpu....

Simt cum timpul...se scurge rapid.....cum trece ca nisipul printre degete...si odata cu trecerea lui....ma lovesc cu indiferenta oamenilor...totul in jur e nepasare....gri....aramiu...de un peisaj tomnatic posomorat...si pierd....notiunea timpului....zi...noapte...ma caut si nu ma gasesc....ratacesc printre mii si mii de ganduri...stari de melancolie...pe care nu le pot controla...si ....simt cum trenul vietii imi e dusman....si pierd....persoane dragi...tot mai des....ii pierd in zare...si amintirea lor imi ramane vie in suflet..ma hranesc cu amintiri,iluzii si senzatii greu de controlat.....si ma lovesc de indiferenta celor din jur....o indiferenta greu de descris in cuvinte.....si doare ...si ma doboara....si plang....si rad....si suspin....si ...sper....ca totul  sa fie...doar un vis urat...un cosmar...din care sa ma trezesc...in orice...clipa....ma ciupesc...si realizez ca totul e real...nimic nu mai e cum era...sau credeam eu ca e...si ma curpinde o teama...de necunoscut...de tot...ce e in jurul meu...si ...ma simt...neputincioasa......si imi trec prin minte...multe ganduri...nostalgii cu iz de toamna...si ..ma trezesc singura in miez de noapte....cu ochii lipiti de tavan...si stau si ma gandesc...la...trecut....si la multe lucruri.......si ma uit la ceas....se face 6 ...adorm.....si ma trezesc....iar cu o stare de neputinta...teama....singuratate...dor...suspin....melancolie...tristete....si ma inchid in mine.....incerc sa ma ascult ...dar nu reusesc........incerc sa ma regasesc....dar gandurile nu-mi dau pace....am doar un suflet gol...ranit...neinteles...nici macar de mine...si ma cuprinde panica...si timpu trece...nepasator...si doare...doare....si vreau sa uit....sa ma trezesc ...sa fie doar un vis....un vis urat....vreau ca mastile de nepasare din jurul meu de fie date jos....dar ma amagesc singura ....si asa vrea sa opresc timpul din loc si sa schimb totul in urma mea...sunt doar un jucator....al vietii ....si zarurile au fost aruncate..sunt doar un om ratacit pe drumul vietii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu