marți, 8 martie 2011

Mama...

Pentru ca azi este o zi speciala...ziua femeii...vreau sa-i multumesc cele mai importante femei de pe lumea asta,celei care mi-a dat viata,MAMA!Ii multumesc pentru ca a fost mereu alaturi de mine,ii multumesc pentru ca atunci cand am gresit mi-a dat cele mai bune sfaturi,ii multumesc pentru ca atunci cand sunt suparata isi da seama singura,ca am patit ceva...si ma asculta....ii multumesc pentru ca atunci cand plang imi ofera umarul ei drept sprijin si o calda imbratisare,ii multumesc pentru ca imi e si mama si tata,ii multumesc pentru ca stiu ca ea va fi mereu persoana pe care ma voi putea baza intotdeaua indiferent de situatie,ii multumesc pentru ca exista si pentru tot ce a facut pentru mine...Te iubesc,mama!!

P.S.La multi ani,tuturor femeilor!!!

2 comentarii:

  1. La multi ani tie si mamei tale :* . Fii fericita si pretuieste-o ca inca o ai langa tine.. multi nu o au... O seara placuta iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. MAMA TA ESTE O FIINTA EFEMERA SI GINGASA PENTRU K ARE ALATURI O FIICA MINUNATA CU CARE SUNT SIGURA K SE MANDRESTE ZI DE ZI....BUCURII ETERNE SI PORTI DESCHISE SPRE REUSITA IMPREUNA...ASTA VA DORESC...AI GRIJA ZUZA MEA:*

    RăspundețiȘtergere