sâmbătă, 12 septembrie 2009

trece timpu....

Ma simt din ce in ce mai batrana:|...S-A DUS SI LICEUL!!Ce repede am crescut!!Parca ieri eram clasa a9a si eram tare timida ,intrand pentru prima oara in curtea liceului!!Am un sentiment tare ciudat si inexplicabil...anu asta pentru mine scoala nu mai incepe pe 15 septembrie....e prima oara si probabil de asta am o stare "je ne sais quoi"....au trecut minunatii ani de liceu,cu baieramuri,chiul la ora de sport si engleza(nu erau tocmai orele mele preferate),barfele cu acceasi colega de 4 ani(oare cum m-a suportat saraca!!),certuri cu colegii(carora deja le simt lipsa)....urmeaza facultatea....oare cum va fi?cum vor fi colegii?oare o sa ma acomedez repede....?sunt intrebari care imi vin in minte...Astept cu nerabdare ziua de 1 octombrie,dar totusi imi va fi dor de prietenii mei de acasa,de oamenii care probabil o sa-i vad mai rar:(....de toate tampeniile pe care le-am facut impreuna(probabil vor mai fi si altele:P),de mama (care ma bate la cap,dar e tot mama),de varmea(care sta la mine de 6 ani si ma enerveaza zilnic),de Scrintina(prietena mea nebuna si vacuta),de Fostul om cu dreduri(actualmente omul cu un singur dred),de Mexicanu,de Fratica,de Batman,de Toderutz,de Cfo si fazele lui stresante in care isi cere scuze pana te ia sictirul,de Mihai si de Anduska lui,de Lallutza aia mica (50 kg uda si cu frigideru in brate,sfert de om,piticanie),pana si de Cristi,un copchil tampit ce bate in tobe ca un nebun,....de toti cunoscuti si prietenii mei...Oare peste ceva timp isi vor mai aminti de mine?Eu sper sa da....DE VOI NEBUNILOR O SA-MI FIE DOR SI N-O SA VA UIT NICIODATA!!VA PUP SI VA IUBESC!!

Un comentariu:

  1. Am trecut si eu printr'un an de facultate si nu am uitat cu cine mi'am petrecut timpul acasa, in Braila. Asa ca linisteste'te, grupul asta nu se va destrama iar peripetiile nu vor fi uitate, an dupa an, peripetii dupa peripetii ... va trece repede anul scolar/universitar, rabdare.
    te tzuc! Surioara :)

    RăspundețiȘtergere