luni, 14 septembrie 2009

melancolie...

As vrea ca atunci cand te doare sa impartim aceeasi durere
as vrea sa ma lasi sa te fac sa gemi de placere
imi doresc sa trec prin razboi in doi, noi doi, doi
copii care viseaza la soare dupa ploi, doua
suflete ratacite printre sperante
si o inima care va plange daca n-o vei tine in brate...
printre mii de ganduri grele usor simt ca zbor
pe de alta parte sunt momente in care n-ajung pana la nori
pe de alta parte tu esti soarele din zori
dar si intunericul cel rece care-mi da fiori
sunt mii de ganduri grele... cum trec peste ele
cand felul tau de a fi calca mereu pe aripile mele

am o inima care la doi se imparte
esti atat de departe... departe...

Departe esti si te-as vrea mai aproape
sa fii langa mine, tu, noapte de noapte...
vreau, cand te alint si tu sa ma alinti
vreau sa fim un intreg si sa nu ma minti...
adorm cu sarutul tau pe buze si ma gandesc
cum ar fi daca as putea sa nu ma mai trezesc
dar degeaba visez, visele-mi sunt spulberate,
dar as vrea cand ma trezesc, brusc, sa devina realitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu