luni, 22 august 2011

camera obscura....

M-am trezit intr-o camera obscura si nu stiu cum am ajuns aici.Camera este plina cu poze si filmulete din viata mea...amintirile mele...imi apar fugitiv una cate una prin fata ochilor mei....unele din ele le vreau inapoi...altele as prefera sa le sterg cu totul din fata mea....dar ele vin din ce in ce mai repede spre mine....si ma zapacesc...ma uit in jurul meu si vad o masa...pe masa gasesc o poza inramata cu mine in care eu zambesc...poza este plina de praf...de parca nimeni nu s-ar fi apropriat de ea de mult timp...ma uit la mine si ma apuca un sentiment de nostalgie..las poza inramata jos...si ma uit pe jos...imi sare in ochi o scrisoare  si o floare...un trandafir alb..cu petalele uscate si ofilite...timpul si-a spus cuvantul in cazul trandafirului....ma uit in jur si nu vad nimic...decat de mine intr-o rochie alba lunga....rupta...patata....genunchii mei sunt zgariati si sangele se prelinge pe picioarele mele,ajungand pe podea...podeaua veche de lemn prafuita....sunt intr-o camera fara ferestre,fara usi...Ma uit intr-un colt al camerei si gasesc un inel micut cu piatra neagra...mi-l asez pe deget si imi amintesc de TINE...de ziua cand mi l-ai daruit....si lacrimile imi curg ...lacrimi de melancolie,de dor...iti simt lipsa...Merg mai departe si ma uit la mine....simt ca imi lipseste ceva.....e vorba de inima mea...care sta singura,sfasiata si trista intr-un colt....si are un planset pur de copil...si nu vrea sa ma lase sa ma aproprii de ea...vrea sa stea singura intr-un colt...vrea sa uite....vrea sa nu mai spere...inima mea nu vrea sa stea la locul ei...in pieptul meu....eu ma uit la ea uimita...si incerc totusi sa ma aproprii de ea...dar ea se ascunde...dupa ce ma misc prin camera cateva ceasuri,poate ani,poate decenii...o gasesc da....o parte din ea lipseste...inima mea e fragila...mica....cu multe petice si gauri negre....oare resturile le voi gasi in camera obscura...sau trebuie sa evadez din ea???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu