joi, 7 aprilie 2011

...

Aseara am revazut un film...pe care il mai vazusem mai demult....titlu nu conteaza....ci ceea ce mi-a amintit inca odata acest film....ca suntem trecatori...si ca trebuie sa profitam de fiecare clipa din viata noastra pentru a fi fericiti...trebuie sa nu uitam sa zambim...chiar si atunci cand suntem tristi...timpul le rezolva pe toate...trebuie sa traim clipa....sa gasim fericirea in acele chestii micute care ne fac viata mai frumoasa...sa apreciem ce avem ,nu dupa ce pierdem...pentru ca niciodata nu se stie...cand vom muri...poate maine  va fi ultima zi din viata noastra si noi nu am profitat de ea indeajuns...chestia asta m-a facut sa ma gandesc ca ar trebui sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima...si sa apreciez ce am acum...sa nu ma mai gandesc la trecut...pentru ca in trecut nu pot schimba nimic....dar pot schimba prezentul pentru a-mi construi un viitor....asa ca primul lucru care am sa-l fac....va fi sa iert toate persoanele care mi-au gresit candva....si sa imi cer scuze(acum Public) persoanelor carora la randu meu le-am gresit...in acest mod ma eliberez sufleteste de trecut....:)...si vreau sa ii cer scuze mamei mele in primu rand...ca unoeri cand sunt stresata(de cotidian) imi mai vars nervii pe ea....o iubesc mult si ii multumesc inca odata ca mi-a dat viata!!esti cea mai importanta persoana din viata mea...Te iubesc,mama!:)....
Si pentru ca viata e prea scurta pentru regrete dedic aceast melodie tutoror ce vor citi aceasta postare si le multumesc ca imi citesc blogul:

6 comentarii:

  1. Imi place cum gandesti ... sau cel putin cum ti-ai propus si ai inceput sa traiesti ...

    Merci pt. melodie ... suuper ... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. renunta la tristete macar pentru o ora si vei vedea lucrurile in alta lumina....trebuie sa crezi pt k schimbarile se fac prin fapte mici....astazi sa bei un pahar de vin rosu,sa stai intinsa pe iarba,sa privesti orizontul deschis spre vise indeplinite si sa iti plimbi numai ganduri frumoase cu miresme tari prin minte...sa danzezi cu ploaia si sa asculti sunetul ei pt k te va indruma spre adevarata fericire...

    RăspundețiȘtergere
  3. are dreptate flory ,renunta la tristete macar pentru putin timp sa vezi cum e,bine eu n ute oblig dar iti dau un sfat: nu e bn asa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti recomand sa te uiti la acest clip : http://www.youtube.com/watch?v=KgzvXmQaVWs ... Si un sfat: Renunta la tristete , nu se merita..

    RăspundețiȘtergere