duminică, 6 februarie 2011

10 lucruri care te pot face sa zambesti....

Stau si ma gandesc,care sunt primele 10 lucruri care iti vin in minte si care te-ar face sa zambesti.Si iata topul meu,nu e in ordine,e aleatoriu:

1 .O imbratisare de la o persoana draga>:d<
2 .Un sms de la o prietena din copilarie foarte veche care te intreaba ce mai faci,desi voi doua nu ati mai vorbit de ani de zile....
3.Cand esti foarte obosit/a dupa un examen in sesiune si cineva  te asteapta de la examen cu masa pusa(multumesc Bia:D)...


4.Cand ai avut o zi proasta,iar cineva e langa tine si iti spune:"totul va fi bine,nu avea grija"...
5.Cuvintele:"te iubesc"spuse cand te astepti mai putin...
6.Cand cineva iti greseste si iti spune pur si simplu:"imi pare rau,nu am vrut sa te supar"...
7.O seara intreaga de filme/seriale cu fetele si popcorn.
8.O bere cu iubitul in oras.
9.O carte pe care ai pus mana si nu o lasi din mana pana nu ajungi la final.
10.Zambetul unui copil pe strada...nimic nu poate fi mai inocent decat un copil care te vede pe strada si iti zambesti ,rade la tine.....
Pe tine ce te face sa zambesti???

3 comentarii:

  1. cel mai mult,astea:


    4.Cand ai avut o zi proasta,iar cineva e langa tine si iti spune:"totul va fi bine,nu avea grija"...
    5.Cuvintele:"te iubesc"spuse cand te astepti mai putin...
    6.Cand cineva iti greseste si iti spune pur si simplu:"imi pare rau,nu am vrut sa te supar"...


    ce tare a fost ala cu cefa de porc=))a distrus tot romantismu' din mineX_X

    RăspundețiȘtergere