luni, 11 octombrie 2010

Amintiri.

Am o stare de neliniste,de melancolie....Mi-e dor de copilarie,de prieteni vechi pe care nu i-am mai vazut de ani de zile,cu care am racit relatiile ...din varii motive,cu unii nici nu stiu exact motivele...Viata ne schimba,prietenii vin si pleaca...viata e ca un tren personal in care unele persoane stau mai multe statii ,iar altele pleaca la prima statie si iti intorc spatele exact cand ai mai mare nevoie de ele.Oamenii sunt egoisti,iti sunt alaturi  de tine doar la bine(cu mici exceptii ,aceea care sunt prieteni adevarati,pe viata si pe care ii poti innumara pe degetele de la o mana).Ma apasa un sentiment de dor.....de prima iubire(mi-e dor de amintirile frumoase impreuna),de tata(al carui dor o sa il duc toata viata,pentru ca imi lipseste enorm),de prieteni plecati prin strainatate(ca sa o duca mai bine)....mi-e dor de toate tampeniile facute cu prietenii(care acum suntem la facultati in diferite orase si pe care ii vad mai rar,dar tot tampenii facem)...mi-e dor sa ma plimb de mana prin parc cu acel EL(nu e vorba de o persoana propriu-zisa).,sa imi mangaie parul si sa ma stranga in brate,asta dandu-mi o stare de bine....mi-e dor sa stau cu prietena mea cea mai buna,Cristina la un pahar de visinata in Lucciano(nu fac reclama barului) si sa vorbim de tot felul de tampenii...Mi-e dor sa beau o ceasca mare de cafea cu mama si sa ii cer sfaturi(desi fac asta cam la 2 saptamani,tot imi este dor)...mi-e dor de mine,cand aveam 17 ani si eram o persoana mai buna,naiva chiar si credeam ca viata e minunata si ca toti oamenii sunt buni....mi-e dor sa iubesc cum iubeam atunci,cand pentru mine tot ce conta era doar EL....mi-e dor de emotiile ,starile sufletesti de atunci(acum nu mai sunt capabila de asa ceva....)....mi-e dor sa mai simt ca sunt cea mai importanta persoana pentru cineva(desi nu era adevarat cand eram naiva credeam asta)....mi-e dor sa stau o zi intreaga in casa si sa ma uit la filme de dragoste...si sa beau o ceasca mare de ciocolata calda sau vin fiert cu scortioara....mi-e dor de plimbarile prin vama veche...la rasarit......mi-e dor de atingerea picaturilor de ploaie pe chipul meu....mi-e dor de fulgi de nea...si de o bataie cu bulgari,din vremea liceului,cand eram transformata in omul zapezii...mi-e dor de ....de tine...mi-e dor de noi ....mi-e pur si simplu dor...

3 comentarii:

  1. Congratulation for you site!Beautiful!
    Enter at Bob Dylan Official Blog for fans
    http://jimi-hendrix-fanclub.blogspot.com/
    and leave a link to your blog for sending people to this article.
    Read the Jimi Hendrix SECRETS.
    ALL ALONG THE WATCHTOWER….
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie mi-e dor de multe... Chiar dacă au trecut 4 ani de când sunt la facultate... Oricum, ca în liceu nu va mai fi... Cred că trebuie doar să ne obişnuim cu asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere