sâmbătă, 18 septembrie 2010

Dor...

Mi-e dor de tine...Mi-e dor de imbratisarile tale calde,de sfaturile tale,de privirea ta cand ma certai pentru nebuniile care la faceam cand eram doar o copila...Mi-e dor de vocea ta,de zambetul tau cand vedeai ca ai primit un tricou nou de la mama,mi-e dor sa mai mergem impreuna la pescuit si sa vad ca te superi ca am prins mai mult peste decat tine,desi sunt doar o amatoare...Mi-e dor sa ma plimb cu barca cu tine,mi-e dor sa rad de chelia ta si tu sa te superi...Mi-e dor sa ma joc "bicicleta" cu tine...mi-e dor sa ma plimbi cu motocicleta....mi-e dor sa te vad alaturi de mama ca 2 pustani proaspeti indragostiti....mi-e dor sa ma joc pe tv cu tine...pe un joc vechi de cand aveam 10 ani....mi-e dor sa ma certi ca iar am stricat televizorul....mi-e dor de cartofi tai prajiti,caci asta era singura chestie care stiai sa o gatesti....mi-e dor de tine!As vrea sa fii langa mine:cand plang,cand rad,cand fac greseli si sa imi dai sfaturi....Mi-e dor de tine,tata!Te iubesc si nu te voi uita niciodata!Sper ca acolo sus esti un inger care ma vegheaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu