sâmbătă, 5 iunie 2010

cutia pandorei...

am inchis intr-o cutie
aparent definitv
o fotografie
facuta fara niciun motiv
si tot nu te uit.

am strins cartile tale
aparent definitv
ca sa le arunc in mare
fara niciun motiv
si tot nu te uit.

tot te alung,
dar revi insistent.
mirosul tau a ramas in ginduri persistent,
nu pot sa scap de tine
si somnul niciodata nu-mi vine
daca nu esti tu,
daca nu esti tu.

am inchis intr-o camara
aparent definitv
visul meu cu mar si para
fara niciun motiv
si tot nu te uit.

ochii i-am inchis deasemeni
aparent definitv
ca sa imi apari in vene
fara nici un motiv
si tot nu te uit.

tot te alung
dar revi insistent
mirosul tu a ramas in ginduri persistent
nu pot sa scap de tine
si somnul niciodata nu-mi vine
daca nu esti tu,
daca nu esti tu.

am inchis intr-o cutie
aparent definitv
o fotografie
facuta fara niciun motiv
fara niciun motiv,
fara niciun motiv,
fara niciun motïv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu