duminică, 28 februarie 2010

top 10 melodii de dragoste

Este un top al preferintelor mele muzicale: 1.Scorpions - Still Loving You 2.Joan Armatrading - The Weakness In Me 3.ROXETTE - IT MUST HAVE BEEN LOVE 4.Chris Norman - Some Hearts Are Diamonds 5. Bryan Adams-Everything I Do 6.Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U 7.W.A.S.P.-Keep Holding On 8.3 Doors Down-Here Without You 9.Whitesnake-Here I go again 10.Nazareth-Love hurts Mai sunt si alte melodii de dragoste care imi plac foarte mult,dar nu mi-ar ajunge timpul sa le pun aici:D P.S. LOCUL 11,la rugamintea fostului meu coleg Ady Dima All out of love - Air supply

6 comentarii:

  1. super. cu ocazia asta mi-am reamintit cateva melodii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti recomand si "I want to spend my lifetime lovinge you" de Mark Anthony si Tina Arena

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine piese....as adauga si Judas Priest cu Angel si multe altele...Ai gust muzical bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. mc,autumn>:d<...da si judas priest si multi alti...dar e top 10...as putea face si top 100 daca as avea timp:P

    RăspundețiȘtergere