joi, 26 noiembrie 2009

relax total...

Azi am avut o zi atat de relaxanta...fara cursuri(aveam unul dar dintr-o lene subita nu m-am mai dus).Am lenevit,m-am trezit la 10(o ora foarte tarzie pt mine care ma trezesc pana si in weekend la ora 7),am stat 2 ore sa pregatesc cu colegele de camera niste cartofi prajiti(la o amarata de plita,dar deh...asta e minunata viata de camin,cu care am inceput sa ma obisnuiesc)...si partea cea mai importanta am avut sa citesc o carte interesanta..O carte despre 2 tineri care se indragostesc in timp ce incearca sa desluseasca misterul acestor crime...si finalul atat de asteptat cu dezvaluirea criminalului...Dar mai bine va las pe voi sa cititi cartea:Casa oglinzilor...de Amanda Quick,o faimoasa scriitoare ce a abordat genuri diferite:romance,thriller,aventura.Aceasta carte fiind un thriller romantic,in care actiunea se complica pe masura investigatiilor celor 2 indragostiti,Leonora si Thomas.Si finalul ce bulverseaza toate rationamentele cititorului,dezvaluit indentitatea adevaratului faptas,deloc de banuit...Va doresc lectura placuta:)...Ma duc sa savurez o delicioasa prajitura:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu